wtorek, 26 czerwca 2012

Początek

Witajcie :)
Wielokrotnie myślałem o założeniu bloga, ale nigdy nie mogłem się za to zabrać. Jednak w końcu przyszedł czas na to, by podzielić się swoją pasją z innymi.
Będę się starał, żeby mój blog nie był tylko zbiorem przepisów. Przed każdym przepisem postaram się napisać co nieco. Będą to różne informacje, czasem o składniku, którego użyłem, o tym czy jest zdrowy czy nie lub jak się za niego zabrać. Przydatne sztuczki, ciekawostki czy po prostu historie z życia wzięte w jakiś sposób związane z danym przepisem.
Ostatnio staram się ograniczać kalorie, żeby zrzucić parę kilo, dlatego niektóre przepisy będą dietetyczne, ale na pewno nie pozbawione smaku.
Mam nadzieję, że Was nie zanudzę i będziecie do mnie zaglądać :)
P.S. Nie jestem profesjonalnym fotografem, a zdjęcia robię starą cyfrówką, więc mam nadzieję, że wybaczycie mi, że zdjęcia nie wywołują od razu ślinotoku ;)
Tomek

3 komentarze:

  1. Blog w sam raz dla mnie:)
    Lubie poczytać kilka ciekawostek na temat potrawy, którą przygotowuję i również staram się, aby moje posiłki były w miarę dietetyczne.

    Na pewno będę często tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz mnie zainteresowales swoimi przepisami!
    Dodaje Cie do "ulubionych"

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam nadzieję, że przepisy nadal będą Ci się podobać :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Proszę podpisz się, jeśli komentujesz anonimowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...