piątek, 25 stycznia 2013

Blog roku 2012

Wspominałem już na Facebooku, że zgłosiłem się do konkursu na Blog roku 2012. Głosowanie ruszyło i teraz wszystko w rękach internautów, czytelników i fanów, którzy głosując na swoich faworytów mają szanse zapewnić im awans do najlepszej dziesiątki. Z dziesięciu blogów, które otrzymają najwięcej głosów zwycięzcę w kategorii Zdrowie i kulinaria wybierze Eliza Mórawska, świetnie znana większości blogerów i kulinarnych zapaleńców Liska z bloga White Plate. Do konkursu przystąpiło ponad 300 świetnych blogów, więc konkurencja jest naprawdę duża.

Jeśli chcecie wspomóc mnie i mojego bloga w walce o tytuł bloga roku 2012 to serdecznie zapraszam do głosowania. Aby zagłosować trzeba wysłać sms o treści D00291 (D zero zero dwa dziewięć jeden) na numer 7122.

Warto wspomnieć, że dochód z smsów nie idzie do kieszeni organizatora, ale zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne ośrodki dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych, więc każdy głos to jednocześnie cegiełka pomagająca dzieciom :)

Głosy można oddawać do 31 stycznia do godziny 12:00. 

Z góry bardzo Wam dziękuję za oddane na mnie głosy, bez względu na to, jaką pozycję zajmę :)

5 komentarzy:

  1. A z innego kraju mozna glosowac?? A mnie ciekawi jak zrobiles ten banerek u gory !

    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie mam pojęcia czy można głosować z innego kraju. Moja siostra głosowała z Niemiec, ale używała telefonu od polskiego operatora.
      Większość banerków to gotowce ze stron, ale jeśli miałaś na myśli moje logo to pobawiłem się trochę w gimpie sklejając do kupy co ciekawsze zdjęcia z moich przepisów :)

      Usuń
  2. cel szlachetny, a i blog wspaniały, więc już zagłosowałam :)
    życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Proszę podpisz się, jeśli komentujesz anonimowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...