środa, 29 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award - nominacje

Bardzo mi miło, że zostałem doceniony i nominowany do nagrody Versatile Blogger Award i to nawet dwukrotnie :) Dziękuję za to Karmel-itce i Elexis :)

A oto zasady całej zabawy:
  • nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu
Przez te 2 miesiące mojej obecności w blogosferze trafiłem naprawdę na wiele świetnych blogów, na które regularnie zaglądam, wybranie tylko 15 będzie trudne, ale cóż, takie zasady ;) 

Oto moje nominacje (kolejność przypadkowa):

Teraz jeszcze 7 faktów o mnie, no dobra ;)

1. Mam 24 lata (no dobra, 23, jeszcze przez prawie 3 tygodnie ;) ).
2. Jestem uzależniony od boczku i dobrej kiełbasy, właściwie mógłbym się żywić tylko tym.
3. Lubię zmywać.
4. Jestem uzależniony od oglądania Kuchni+. Chociaż od paru dni jestem na odwyku, bo telewizor jeszcze się do mnie nie przeprowadził ;)
5. Nie cierpię gotować w ciszy, zawsze słucham wtedy radia. Gdy nikt nie patrzy czasem tańczę i podśpiewuję :P
6. Moją kulinarną idolką jest Nigella. Zawsze marzyłem o tym, żeby prowadzić swój własny program kulinarny i robić to z takim luzem i naturalnością jak ona. Nie cierpię programów, w których prowadzący są sztywni, jakby im ktoś zapakował kij nie powiem gdzie. A niestety większość produkowanych u nas programów taka jest. 
7. Od dziecka zbieram sprzęty kuchenne. Gdy normalne dzieci dostawały pod choinkę zabawki, ja chciałem garnki, patelnie i naczynia do zapiekania. Część z nich mam do tej pory. Najwcześniejszy udokumentowany moment mojego kulinarnego zboczenia to zdjęcie, na którym mam 3 albo 4 lata i stoję z zielonym czajnikiem, który dostałem pod choinkę ;)

No to by było tyle o mnie ;)

21 komentarzy:

  1. Tomku to Ty masz urodziny w podobnym czasie jak ja:) Tylko jestem rok starsza;) Chociaż ja mam ciągle 18ście..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja też mam wciąż 18 :D
    a co do Kuchni+ to ja też jestem uzależniona od niej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. urodziny w tym czasie co Elexis a w wieku moim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i Ogromnie dziękuję. Ja również nienawidzę ciszy w czasie gotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomku, bardzo Ci dziękuję, to miłe.
    Ja już w czymś podobnym udział brałam i pisałam o 7 faktach, które mnie dotyczą tu: http://margarytka.blogspot.com/2011/08/7-rzeczy-ktorych-o-mnie-nie-wiecie.html
    Tak więc nie gniewaj się, ale nie będę już tego powtarzać, choć za wyróżnienie pięknie dziękuję.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, wiadomo, że takie akcje powtarzają się co jakiś czas :)

      Usuń
  6. Tomuś dziękuję za nominacje,ale ja też juz to miałam i mam nadzieję że się nie obrazisz jak odmówię ;(

    http://evita0007.blogspot.com/search/label/Inne

    A propos,podoba mnie się twój punkt nr.2 bo ja mam podobnie oraz punkt nr.7

    No i zyczę Ci dziś miłego i słonecznego dnia-Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam się o co obrażać :) Zdaję sobie sprawę, że taki konkurs to taka trochę głupota i zawracanie gitary ;) Poza tym widzę, że często się ten schemat powtarzał, więc sam też pewnie bym nie chciał się w to bawić znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:) Dzięki za nominację:) Szczególnie, że dziś był taki parszywy dzień, a te cztery nominacje jakie dziś dostałam są dla mnie na prawdę wielka radością i bardzo chętnie wezmę udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tomku,

    bardzo serdecznie dziękuję Ci za tę nominację!
    Sympatycznie opisałeś swoich siedem sekretów - podoba mi się, bo zrobiłeś to w bardzo zabawny sposób :)

    Serdeczne pozdrowienia,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu siostra :) potwierdzam wszystkie fakty a z tym kolekcjonowaniem kuchennych sprzetow to szczera prawda zdjecie jest czajnik niestety juz nie ;) Jak sie spotykamy w wakacje to mam sie od kogo troche nowych przepisow poduczyc ;)
    Brat jestes "debesciak"
    :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleś mi siostra posłodziła :P Najgorsze w tych naukach jest to, że taki intensywny kurs się na boczkach odkłada ;)

      Usuń
  11. Tomku, jak ja się cieszę:) Bardzo jest mi przyjemnie, że wyróżniłeś mnie i że zaglądasz do mnie :) dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tomku, dziękuję Ci za wyróżnienie. Fajnie, że jesteś w kulinarnej blogosferze. Punkt ostatni powalił mnie na łopatki;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tomku, dziękuję za nominację:) Wyobraziłam sobie Ciebie tańczącego i śpiewającego do wałka do ciasta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja przyznaję koledze kolejną nominację ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję Ci za nominację.
    Nie bardzo rozumiem jak można lubić zmywać ;-) Ja jestem uzależniony od zmywarki, uwielbiam gotować, ale sprzątanie kuchennego bałaganu to najgorsza cześć zabawy w kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń

  16. Też mam urodziny w tym czasie (co roku osiemnaste) i od dziecka kupowałam akcesoria kuchenne (nie jestem osamotniona w swoim dziwactwie). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie podoba mi się punkt 7 :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Proszę podpisz się, jeśli komentujesz anonimowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...